SEO MASTEROptimalizace - SEO

New Product Launch

Publikováno 11.11.2013 v 19:34 v kategorii Novinky, přečteno: 43x

Naučte se krok za krokem jednoduchý postup,který využívají ti nejúspěšnější na netu. Dozvíte se i jednu základní věc, bez které nemáte šanci uspět.

Jak je možné, že lidé jako David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělávat více než 10 milionů korun za jediný týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní jen živoří. je mi jasné, jakou vlnu emocí vzbuzují na netu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že jen manipulují s lidmi http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale není možné popírat, tak jsou to zrovna skvěle propracované a fungující kampaně. Asi si dost z Vás řekne, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, který mě naslibuje miliony bez práce, dá mi falešnou naději a pak mě bude chtít nabídnout nějaký nesmyslný produkt. Nebudu nic slibovat, chci jen prozradit postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala 5.3mil. Kč 600 X 350 - 49.9KB P. Hrdlička a patří mezi 10 nejúspěšnějších infopodnikatelů v čr. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Je vlastně velký rozdíl mezi tím býti dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás je velké množství daleko chytřejších a daleko šikovnějších lidí nežli jsem já, avšak převážná část z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.

Co je infopodnikání?

Info-podnikatel, někdy taktéž nazývaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využije chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), jenž mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji vynikajících informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status jedničky ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi nejznámější předností plážového podnikání se stalo to, že, díky online technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.